Правий сектор Рівного сьогодні руйнує кулуарні домовленості нової влади

Правий сектор Рівного сьогодні руйнує кулуарні домовленості нової влади. Ми розуміємо, що призначення непрофесіоналів  є загрозою для суспільства, особливо у часи економічної кризи і розпочатої Росією війни.

Громадськість висловила різкий протест, коли М.Щирук, не зважаючи на те, що його кандидатура не була погоджена на засіданні Люстраційного комітету, силою намагався зайняти обіцяне крісло і штурмував будівлю УМВС в Рівненській області.

Думка громадськості і Люстраційного комітету нічого не важить для провладного кандидата. Він крадькома вже провів нараду з майбутніми співробітниками.

У ЗМІ розповсюджений лист, копії якого передано Міністру внутрішніх справ А. Авакову, та членам Люстраційного комітету Є. Соболєву, Ю. Бутусову, Є. Захарову.

Зокрема, у повідомленні наведені причини, які унеможливлюють призначення М.Щирука:

1. У відповідності до пункту 7, розділу 1, Положення про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ, затвердженого Постановою КМУ від 29.07.1991 року, Микола Щирук вже досяг граничного пенсійного віку для старшого начальницького складу і тому не може бути призначений на керівну посаду.

2. Микола Щирук за даними медиків Рівненщини у свій час переніс  обширний інфаркт, що унеможливлює проходження ним медичної комісії і як наслідок унеможливлює виконання ним посадових обов’язків в повній мірі.

3. Пан Щирук протягом 15 років не працював на території Рівненської області, що свідчить про відсутність розуміння та володіння оперативної обстановкою на території області.

4. Висунення кандидатури Миколи Щирука відбулося за лобістською закритою схемою (за допомогою народного депутата М. Кучерука ) без попереднього широкого обговорення із громадськістю.

Крім того, оголошені  факти, які ставлять під сумнів професійну етику М. Щирука:

1. Микола Щирук у 1999 році був членом обласного тендерного комітету (розпорядження Рівненської ОДА від 18 січня 1999 року № 28), і був дотичний до запровадження непрозорих та корупційних схем розподілу коштів обласного бюджету.

2. 1999-2000рр. у місті Костопіль починає  функціонує підпільний завод із виготовлення будівельних блоків. Гроші в будівництво та функціонування заводу були вкладені кримінальним авторитетом Цупруком. Пан Щирук працюючи в міліції та займаючись економічним напрямком діяльності дізнався про функціонування даного заводу та погрожуючи відкриттям кримінальної справ змушував платити гроші задля подальшої безперешкодної роботи заводу.

3. У 2005 пан Щирук працюючи начальником УБОЗ Івано-франківської області налагодив кришування незаконного виробництва спирту у Івано-франківській області.

4. У м. Рогатин Івано-франківської області пан Щирук допоміг громадянину Корда провести рейдерський захват ринку за що отримував в подальшому «відкати».

5.  У м. Рівне поруч із рестораном Вентотто пан Щирук побудував приватний будинок за 500 тис.дол. у 2000 році, причому офіційного джерела для такого будівництва він не мав.

Микола Щирук на засіданні люстраційного комітету зазначив, що будинок йому особисто не належить, його разом із своїм партнером по бізнесу будував син, якому на той час був 21 рік. Проте, є факти, що сину Щирука у 2000 році було 19 років і він навчався стаціонарно, тому ніяк не міг бути підприємцем і будувати будинок.

Є дані про кришування, хабарі, тиск на підлеглих з метою збору хабарів з підприємців, «шиття справ» невинним людям.

На засіданні Люстраційного комітету виступив підприємець з Костополя Грекул Тарас Васильович який засвідчив, що у 1996 році у Костополі його безпідставно звинуватили у зґвалтуванні і вбивстві дівчини, і засвідчив, що «шив справу» особисто Щирук.

Ми твердо переконані, що сьогоднішнє брутальне проштовхування кандидатури Миколи Щирука на посаду керівника УМВС в Рівненській області деякими народними депутатами є грубим порушенням принципів, за які стояв Майдан. Дана кандидатура не в змозі об’єднати політичні та громадські сили Рівненської області.

На жаль, практика останніх призначень свідчить, що нова кадрова політика нічим не відрізняється від режиму Януковича. Міністр Аваков обіцяв прозорі призначення у ввіреній йому структурі, але не дотримується слова.

Серед наявних кандидатур на посаду начальника УМВСУ в Рівненській області крім  Миколи Щирука висунуті Сергій Максимов та Григорій Зарічнюк.

Люстраційний комітет і громадськість має сказати своє вагоме слово.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *